Branding είναι όλοι οι τρόποι που χρησιμοποιείς για να καθιερώσεις την εικόνα της επιχείρησής σου στα μάτια των πελατών σου.
Ένα website που αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο αυτό που προσφέρεις, το logo της επιχείρησής σου, τα χρώματα της εταιρικής σου ταυτότητας ή οι διαφημίσεις που επιλέγεις για να προωθήσεις τα προϊόντα σου, όλες αυτές οι ενέργειες περικλείονται στον όρο του branding.
Ουσιαστικά το branding είναι η αντίληψη, θετική ή αρνητική, που έχουν οι άλλοι όταν αναφέρονται ή σκέφτονται την επιχείρησή σου.
Που βοηθά?
Ο σκοπός του branding με απλά λόγια είναι να βοηθήσεις τους πελάτες να καταλάβουν τι ακριβώς προσφέρεις και τι είναι αυτό που σε διαφοροποιεί από τους υπόλοιπους. Δεν αναφέρεται απλά στο προιόν που πουλάς, αλλά σε όλους τους τρόπους που επικοινωνείς με τον κόσμο.
Εκτός λοιπόν από τον λογότυπο και τα χρώματα της ταυτότητάς σου, μπορείς να επικοινωνήσεις το brand σου με διάφορους τρόπους όπως:
- Μέσα από την ατμόσφαιρα του καταστήματός σου
- Τη συμπεριφορά των υπαλλήλων σου απέναντι στους πελάτες
- Τα ρούχα εργασίας του προσωπικού σου
- Την τιμή και την ποιότητα των προιόντων που διαθέτεις στην αγορά
- Τη συσκευασία των προιόντων -packaging
- Τις Δημόσιες Σχέσεις
- Το email marketing
- Χορηγίες
- Διαφημίσεις
Συνοψίζοντας λοιπόν, όλα τα συναισθήματα και οι σκέψεις που εκλαμβάνουν οι πελάτες προσδιορίζουν την επιχείρησή σου (brand) και το branding είναι η σωστή στρατηγική για να το πετύχεις.
Τα 5 Don’ts του Branding
September 11, 2017 @ 2:37 pm
[…] Σε προηγούμενο άρθρο έχουμε εξηγήσει τι είναι branding και ποια η σημασία του στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης. […]